duminică, 1 aprilie 2012

7. Doar un tip cu ochi albastri

As dori acum sa imi bata la usa un tip suficient de inalt, cu parul lung si negru si ochi albastri traznet si nu, nu as dori sa fie calare pe un cal alb.


As dori sa fie destept si creativ, interesant si putin ciudat.


Am merge si am lansa baloane colorate de pe cea mai inalta cladire din oras si am merge acum la mare. Am canta la chitara ore in sir si mi-ar compune niste piese grozave. Am sta in povesti pana diminiata, iar daca doar am sta unul langa celalalt si nu am vorbi, ar fi un moment de tacere placut si m-ar strange in brate, cu drag. As privi in ochii sai precum marea si as sti ca nu are sens sa imi fac nici o grija, pentru nimic. Vocea lui calma m-ar asigura ca totul este in ordine, ca nu am nici un motiv sa nu fiu cea mai fericita creatura de pe pamant, acum. Cuvantul cheie e "acum".

Aceasta nu este o dorinta ideala. El exista, nu locuieste departe de mine, deci daca ar si veni acum la usa mea cu un buchet de malin mov sau chiar trandafiri albastri, ar fi genial.

Dar nu vine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu