luni, 2 aprilie 2012

24.O invitatie in Rai


Mie mi-ar placea, indiferent de greselile pe care le savarsesc in aceasta viata, sa gasesc in "cutia dorintelor" o invitatie in Rai. 


Astfel, as sti ca am un loc asigurat intr-un spatiu de vis, perfect, inchinat binelui. Imi place ideea de Rai si sper sa existe.



Cel mai probabil, fiecare are Raiul sau, fiecare are propria invitatie. Poate, cei care nu stiu cum sa-si imagineze acest spatiu sau ce asteptari sa aiba, vor vizita un Rai comun, un fel de demo, pentru a se inspira. 




Lumea aceasta cred ca are infatisarea Raiului, fie ca noi observam acest lucru sau nu. Exista atata frumusete... Ceea ce mi-as dori eu ar fi o asigurare pentru eternitate, asigurarea de a sti ca, odata cu moartea nu s-a sfarsit totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu