luni, 2 aprilie 2012

14. Cercei...pentru memorie


Mi-ar placea sa am o memorie cu adevarat buna. Tot ceea ce citesc sa asimilez si sa mi se fixeze foarte bine, astfel incat informatia respectiva sa o accesez, la un moment dat. 


Din pacate, tot ceea ce citesc mi se asimileaza memoriei secundare, astfel dupa doua zile am sanse sa uit si titlul cartii din care am citit informatia. Poate, este o problema de concentrare- atunci cand citesc ma gandesc si la alte lucruri.

De aceea, mi-as dori o pereche de cercei, care, atunci cand ii port si citesc ceva sa ma ajute sa memorez. Ei ar fi Lecitina mea forte si i-as purta, in special, in perioada sesiunii de examene. 

Ar exista dezavantajul incapacitatii de a ordona cantitatea mare de informatii sau de a dori a uita o anumita informatie citita, care ne-a socat sau intristat. Ei bine, intr-adevar, acestea sunt riscuri. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu