luni, 2 aprilie 2012

20. Un ceas ascultator

Eu am o problema cu punctualitatea. Indiferent de importanta situatiei in care ma aflu si e necesar a fi punctuala, nu reusesc a ma incadra in timp. 


Sfatul prietenilor : "Pregateste-te din timp". Da, bun sfat. 


Daca stiu ca mai am doua ore la dispozitie, ma gandesc la alte activitati care imi ocupa respectivul timp. Imi amintesc ca am de facut o retusare importanta la prezentarea pe care urmeaza sa o prezint, apoi incep sa imi citesc emailurile, recitesc prezentarea si imi dau seama ca anumite lucruri ar fi de modificat la ea, apoi intru la dus si uit de mine... privind spre ceas, ma sochez: "Unde a zburat tot acest timp? "


Timpul este un concept. Noi l-am creeat, noi trebuie sa-i dam si de capat. Timp este destul, iar daca nu reusim asta, apelam la cutia dorintelor: un ceas care sa-l dilueze putin. 

Desigur, s-au facut destule filme despre repercursiunile unui astfel de mecanism, dar, haide sa ne imaginam, o clipa, ca aceste repercursiuni nu ar exista si am avea tot timpul din lume! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu