luni, 2 aprilie 2012

13. O pereche de ochelari de soare traznet

Mi-as dori o pereche de ochelari de soare, cu ajutorul carora sa pot citi gandurile oamenilor.


 Desigur, aceasta este o alta dorinta   cam "trisoare". Adica, fiecare are intimitatea lui necesara si noua nu ne-ar placea daca altii ne-ar citi gandurile. 


Am putea sublinia, cu atat mai mult, utilizarea acestor ochelari in scopuri josnice, gen furt, fie si la scara mica- copiat la examene, citind "prin gandurile profesorului" rezultatele, furtul ideilor, etc.   

In plus, nu sunt, oare, destul de tenebroase gandurile noastre pentru a patrunde si in gandurile altora? Am putea adauga : "Suntem siguri ca suntem curiosi ce gandesc altii despre noi? " sau " Am putea savura un anumit moment, alaturi de o persoana, disturbati de gandul citit ( care, la fel de bine, ar putea fi un gand impulsiv) sau de dorinta sacaitoare de a-i citi gandurile, stiind ca ai un asemenea as in maneca?

Ei bine, ramane curiozitatea. Ar fi o forma de piraterie legala si mi-ar placea sa am in casa asemenea ochelari. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu