duminică, 1 aprilie 2012

10. O motocicleta

Aceasta este, iarasi, o dorinta realizabila. Totusi, implica multe. 


Motocicletele sunt frumoase si intotdeauna mi-au placut asa ca, da- mi-as dori un motor. Mi-as pune casca, as urca calare si as strabate orasul, ranjind. 

Ar fi super sa fie un chopper violet cu negru, realizat de baietii de la American Chopper, special pentru mine si sa imi fie livrat acasa, avand atasat un biletel : "Felicitari, vei fi un motociclist de isprava!".

Desigur , ar trebui sa aiba si ceva curaj incorporat, iar permisul meu de conducere pentru categoria B sa se autoactualizeze. De altfel, conducerea motocicletei mele nu ar reprezenta nici un risc pentru ca ar avea un scut-laser special, care s-ar autodeclansa in caz de periocol.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu