duminică, 25 martie 2012

2. Potiunea dragostei

Stiu ca dorintele mele sunt clasice, insa , sincer, cine nu si-ar dori reteta unei astfel de potiuni? Bineinteles, ar exista riscul de a abuza de beneficiile sale, insa este un risc pe care as fi dispusa sa mi-l asum. De pilda mi-as creea o companie uriasa, bazata pe altruism denumita "potiuni de dragoste" si mi-as face o avere vanzand licoarea naivilor. Daca mi-ar placea vreun barbat, nu ar trebui sa fac mare efort decat sa zambesc si sa ii torn o picatura din licoare in paharul cu vin.


Dar, cu totii ar trebui sa stim ca "nu se poate dragoste cu de-a sila", ceea ce potiunea dragostei, cam face- constrange. Dragostea ar trebui sa fie pura si nevatamata de constrangeri.


Tocmai imi retrag dorinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu